Klasyczna gra arkadowa powraca w turbodoładowanej wersji! Nowicjuszom, jak i weteranom, Tetraminos oferuje nieskomplikowaną rozgrywkę i nieograniczone wyzwania. Popracuj szarymi komórkami na 50 poziomach trybu „Puzzle mode”, przetrwaj jak najdłużej w trybie „ Endless mode”, wykonuj kombosy i twórz jednokolorowe rzędy, aby wspiąć się na pierwsze miejsce w rankingu online. Zmierz się ze znajomymi w lokalnej grze wieloosobowej dla 4 graczy i sabotuj ich poczynania na planszy w emocjonującej rywalizacji.