Terraformers: New Frontiers Bundle
Terraformers to rozbudowana, turowa gra o budowaniu kolonii i zarządzaniu zasobami z elementami roguelike. Eksploruj Czerwoną Planetę, rozwijaj spektakularne miasta, rozprzestrzeniaj życie i terraformuj planetę dzięki ambitnym projektom. Teraz w pakiecie z dodatkiem DLC New Frontiers! DLC "New Frontiers" do Terraformers dodaje opcję zakładania placówek na innych ciałach niebieskich w Układzie Słonecznym. Zbadaj niebezpieczną atmosferę Wenus, dostosuj się do ogromnego pola grawitacyjnego Jowisza lub zbadaj tajemnicze pierścienie Saturna.