Terraformers: Megastructures Bundle
Terraformers to rozbudowana, turowa gra o budowaniu kolonii i zarządzaniu zasobami z elementami roguelike. Eksploruj Czerwoną Planetę, rozwijaj spektakularne miasta, rozprzestrzeniaj życie i terraformuj planetę dzięki ambitnym projektom. Megastructures DLC! Ten pakiet DLC do gry Terraformers umożliwia budowę megastruktury w każdym marsjańskim mieście. Czy wzniesiesz samowystarczalną arkologię, kompleks sterujący pogodą w strefie klimatycznej danego miasta, czy też windę kosmiczną, zapewniającą całkiem nowe możliwości handlowe?