Tenth Metal Chroma Pack
Przyćmij stylem znajomych i wrogów. Skorzystaj z możliwości pakietu „Tenth Metal Chroma Pack”, aby wydatnie podnieść jakość garderoby! Niezależnie od tego, czy wybierzesz drogę bohatera, czy złoczyńcy, zbuduj swoje dziedzictwo i bądź na ustach mieszkańców Metropolis i Gotham City! Pakiet „Tenth Metal Chroma Pack” zawiera DC Universe Online (podstawową grę).