Pakiet audio francuski (DARMOWY)
Gra DC Universe Online jest dostępna w wersji francuskiej! Ten pakiet audio zawiera zlokalizowaną wersję dźwiękową dla całej głównej zawartości fabularnej oraz odcinków 1-4. Tylko głos lektorski; bez napisów. Rozmiar pakietu audio w języku francuskim wynosi 2,51 GB. Ta pozycja jest przeznaczona wyłącznie dla konta kupującego i nie można jej udostępniać.