Talon edycji koleżkota: 1 talon
Talon umożliwiający jednokrotną edycję wyglądu koleżkota. Talonu należy użyć na ekranie wyboru danych zapisu, aby przejść do edycji wyglądu istniejącego koleżkota. Uwaga: nie jest możliwa zmiana imienia koleżkota. Uwaga: - Do kupienia tylko raz. - Umożliwia jednokrotną edycję koleżkota (jednokrotna edycja zużyje ten talon).