Talisman: Digital Edition - The Shaman Character Pack
Szaman jest w zgodzie z naturą i może przekształcić się w Niedźwiedzia, Geparda lub Sowę! W tych formach może zwiększyć swoją Siłę, Moc lub podróżować dalej! Wykorzystując swoje przywiązanie do natury, Szaman wierzy, że może zdobyć dla siebie Koronę Władzy. Kup ten pakiet postaci, aby dodać Szamana do swojej kolekcji postaci. Jest wtedy dostępna do wyboru we wszystkich trybach gry. Należy pamiętać, że postać szamana NIE jest objęta przepustką sezonową i należy ją zakupić osobno. Siła - 2 Craft - 4 Los - 3 Mieszka - 4 Wyrównanie - Neutralny SPECJALNE ZDOLNOŚCI Nie musisz rzucać kością, przebywając w Lesie, chyba że sam tego zapragniesz. Jeśli zdecydujesz się rzucać, musisz zaakceptować uzyskany wynik. W Puszczy i w Lesie możesz wymykać się istotom i innym Poszukiwaczom. Na początku tury, jeśli jesteś w postaci ludzkiej, możesz przeznaczyć 1 punkt Losu i przemienić się w Niedźwiedzia, Sowę lub Geparda: Niedźwiedź - Dodaj 2 do swojej Siły Sowa - Dodaj 2 do swojej Mocy Gepard - Wykonując rzut za ruch, możesz dodać 1 lub 2 do uzyskanego wyniku. Jeżeli jesteś w formie zwierzęcej i stracisz punkt Życia w wyniku przegranej jakiejkolwiek walki, to natychmiast wracasz do swojej formy ludzkiej. Jeśli zostaniesz zamieniony w Ropuchę, możesz powrócić do formy ludzkiej wraz z początkiem swojej kolejnej tury.