Talisman: Digital Edition - The Gambler Character Pack
Ryzykowny Hazardzista, który lubi kusić los i stawiać wszystko na jedną kartę. Kup ten pakiet, aby dodać Hazardzistę do swojej kolekcji Poszukiwaczy. Będzie on dostępny we wszystkich trybach gry. Statystki Hazardzisty: Siła – 3 Moc – 3 Los – 6 Życie – 4 Charakter – Neutralny Obszar startowy: Miasto Specjalne Zdolności: 1. Spotykając innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, musisz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia. 2. Po tym jak wykonasz rzut kością, możesz odrzucić dowolną ilość punktów Losu, by zwiększyć swoje szanse. Zwiększ wynik rzutu o 1 lub zmniejsz wynik rzutu o 1 za każdy punkt Losu, który odrzucisz. 3. Możesz wymieniać swoje trofea na złoto. Każde trofeum jest wart 1 sztukę złota. 4. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.