Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
Gdy Szczury z Południa zaczynają układać sobie życie po wielkiej wojnie między Gryzoniami i Żabami, na Północy budzi się pradawne i niewyobrażalne zło: skrzydła czarne jak śmierć, kły ostre jak brzytwa i żądza krwi, której dorównuje jedynie ich nienasycony głód... zemsty. Wcielając się w Arlo, młodego spadkobiercę tytułu Namiestnika Pustkowia, przemierzaj bezkresne, pokryte śniegiem ziemie Północy w tej epickiej wyprawie mającej na celu pokonanie Mrocznych Skrzydeł raz na zawsze. Zapoluj na gigantyczne bestie. Zjednocz zwaśnione klany. Zmodernizuj swoją osadę. I odkryj przerażającą tajemnicę krwi i korony... Czas bohaterów dobiegł końca. Królestwo potrzebuje wojownika z Północy, mrożącego krew w żyłach jak śnieg, który spowija te krainy. Szczur... wykuty z żelaza. I tak rozpoczyna się nowa historia. Eksploruj rozległe, zimowe królestwo W całości prowadzona przez legendę RPG, Douga Cockle'a, przygotuj się na epicką przygodę pośród północnych krain Ratdom; rozległej, skutej lodem krainy stojącej na krawędzi wybuchu totalnej wojny. Zapoluj na Gigantyczne Bestie Namierz i pokonaj legendarne potwory zamieszkujące te ziemie, a w nagrodę otrzymasz cenne surowce, które pozwolą ci stworzyć zabójczy ekwipunek. Ale uwaga, te gigantyczne stworzenia nie poddadzą się bez walki... i jeszcze jakiej. Zostań mistrzem bestialskiej rozgrywki Ziemie Północy to niebezpieczne miejsce, więc musisz opanować zasady dynamicznej, wymagającej rozgrywki, aby mieć szansę na przetrwanie. Unikaj ataków za pomocą przewrotów, paruj ciosy w ułamku sekundy i dokonuj szereg makabrycznych egzekucji. Spersonalizuj swój atak Przygotuj swój własny, potężny arsenał broni z możliwością ulepszeń, gotowy do walki w każdym momencie; wykonuj błyskawiczne ataki włócznią, celuj z daleka za pomocą łuku lub walcz pazurami przy użyciu potężnej maczugi. Alternatywnie, zyskaj przewagę taktyczną dzięki szeregowi nowych, śmiercionośnych pułapek... Zmodernizuj swoją Osadę Jako Namiestnik Pustkowia, obrona swoich ziem to tylko część twojego wyzwania. Zbuduj i zmodernizuj swoją osadę za ciężko zarobione złoto, aby uzyskać dostęp do potężniejszych towarów z Kuźni, smaczniejszych posiłków w Kuchni, szerszej gamy zaawansowanych pułapek ze sklepu i nie tylko! Uwolnij całkiem nowe zaklęcia Odblokuj niszczycielskie zaklęcia żywiołów elektryczności, trucizny, ognia i lodu w całkiem nowym systemie magii. Te potężne moce obszarowe zostały ci wręczone przez samych bogów i mogą szybko odwrócić losy każdego starcia.