Szturm:Paczka Klasycznych Map
Nowe misje w Trybie Szturmu! 4 przywołujące wspomnienia mapy kultowych miejsc, takich jak statek Queen Zenobia z gry Resident Evil Revelations. Możliwość spróbowania sił na 3 poziomach trudności, co łącznie daje 12 nowych misji. *Zawartość dostępna wyłącznie w Trybie Szturmu. *Tryb Szturmu to dodatkowy, pełen akcji tryb gry dołączony do głównej rozgrywki. *Epizod 1 i Pakiet zgodności są warunkiem uzyskania dostępu do zawartości.