Syberyjski komandos
Syberyjski komandos: Zawiera strój Syberyjski komandos, który umożliwia Larze zabranie większej ilości wszelkiego rodzaju amunicji specjalnej, skórkę do pistoletu semi-auto Accipiter Nox oraz pakiet kart z gwarantowaną rzadką kartą i zwiększonym prawdopodobieństwem wylosowania kolejnych rzadkich kart.