Sweet Survivors: Fancy DLC
W tym eleganckim DLC zrobi się… wyjątkowo stylowo. Odblokuj: – Całkowicie nowy, szykowny poziom! – Poznaj stylowego nowego bohatera – „Jamesa”! – Odkryj nową pyszną zabawkę – „Karmę dla kotów”! – Serwuj ekskluzywną i bogatą kawę „Kopi Luwak”! – Zmierz się z nową hordą wyjątkowych, wytwornych kotów! Żadna kawiarnia nie jest zbyt luksusowa, gdy wokół kręcą się wymagające, arystokratyczne kotki! Czy uda Ci się utrzymać elegancję i uratować kawiarnię?