Surviving Mars: Relaunched - Prime Mission
Dołącz do „Prime Mission”, pierwszej przepustki rozszerzeń „Surviving Mars: Relaunched”. Przepustka obejmuje nowego sponsora misji oraz dwa nadchodzące dodatki i jest twoją szansą na coś więcej niż przetrwanie: wykuj śmiałą nową przyszłość Marsa. Surviving Mars: Relaunched – Interplanetary Codex Polityka od zawsze jest częścią ludzkiej natury. A teraz będzie też częścią marsjańskiej natury. Twoje wpływy i talent do negocjowania ukształtują przyszłość kolonii. Dzięki nowemu sponsorowi misji – Kodeksowi międzyplanetarnemu – wprawisz w ruch zjawiska polityczne. Gdy wybierzesz tego sponsora, uzyskasz dostęp do nowego wyjątkowego budynku, „kancelarii prawnej”. Przyszłość potrzebuje prawa i porządku. I ktoś musi to wszystko przygotować! Nowy sponsor jest dostępny natychmiast w przepustce rozszerzeń „Prime Mission”. Premiera 10 listopada 2025 roku. Surviving Mars: Relaunched – Feeding the Future (3. kw. 2026 r.) Twoi koloniści są głodni czegoś więcej niż przetrwania. „Feeding the Future” rozbudowuje systemy produkcji i dystrybucji żywności Surviving Mars, wprowadzając bardziej skrupulatne zarządzanie, nowe składniki oraz posiłki wpływające na wygodę i zdrowie psychiczne. Równoważ źródła kalorii, mieszaj różne grupy żywności, importuj przyprawy i buduj system lokalnej produkcji, by stworzyć prawdziwą marsjańską dietę. W końcu kto powiedział, że nie można zasmakować w przetrwaniu? Dostępne w przepustce rozszerzeń „Prime Mission”. Surviving Mars: Relaunched – Machine Utopia (4. kw. 2026 r.) Gdy ambicja spotyka metal, Mars się zmienia. Machine Utopia zastępuje ludzką siłę roboczą potężnymi maszynami, które nigdy się nie męczą. Niech gigantyczne koparki wryją się w skorupę marsjańską, a pociągi wożą ciężkie ładunki rudy do hut, by tam została przerobiona na metale i części maszyn, zasilając rozwój kolonii całkiem nowego typu. To przyszłość zbudowana na elektryczności i stali, nie na ludzkim pocie. Dostępne w przepustce rozszerzeń „Prime Mission”.