Surviving Mars: Relaunched - Interplanetary Codex (PC)
„Kodeks międzyplanetarny” – sponsor misji Polityka od zawsze jest częścią ludzkiej natury. A teraz będzie też częścią marsjańskiej natury. Twoje wpływy i talent do negocjowania ukształtują przyszłość kolonii. Dzięki nowemu sponsorowi misji – Kodeksowi międzyplanetarnemu – wprawisz w ruch zjawiska polityczne. Przyszłość potrzebuje prawa i porządku. I ktoś musi to wszystko przygotować! Rozgrywka z „Kodeksem międzyplanetarnym” w roli sponsora misji obejmuje poniższe elementy: Kancelaria prawna – wyjątkowy budynek dostępny tylko po wybraniu tego sponsora. Kancelaria automatycznie przygotowuje ustawy i zmniejsza koszty ich utrzymania, umożliwiając płynne działanie twojej machiny politycznej. Kto by powiedział, że tradycyjne ziemskie pieczątki okażą się przydatne na Marsie. Prefabrykaty ambasady Ziemi i Zgromadzenia Marsjańskiego – rozpocznij misję, dysponując narzędziami do rządzenia i zarządzania dyplomacją od samego początku. Wzmocnij fundament polityczny swojej kolonii i zbuduj trwałą więź między Ziemią a Marsem. Regularne fundusze – dbaj o zadowolenie frakcji kolonii, aby zapewnić sobie stałe finansowanie. Balansuj między sprzecznymi interesami, utrzymuj harmonię i wykorzystuj wpływy polityczne – a wtedy będziesz otrzymywać stały dopływ zasobów od sponsora. Nowy sponsor dostępny natychmiast w przepustce „Prime Mission”. Przepustkę „Prime Mission” można kupić osobno lub jako część Surviving Mars: Relaunched – Ultimate Edition.