Surf World Series
Złap deskę i ujeżdżaj legendarne fale w Surf World Series, zręcznościowej grze, która zabiera gracza do 5 najsłynniejszych lokalizacji surfingowych, w tym Bell's Beach (Australia), Waimea Bay (Hawaje), Supertubos (Portugalia), Cacimba do Padre (Brazylia) i Jeffreys Bay (RPA). Surfuj popołudniu, wieczorem i nocą, przy różnych warunkach pogodowych, falach i sceneriach. Wykonuj najtrudniejsze sztuczki surfingowe, takie jak Superman i Sushi Roll, konkurując z 15 różnymi surferami. Zaprojektuj własnego surfera, wybierając spośród 6 grywalnych postaci i tysięcy opcji personalizacji, dzięki którym stworzysz niepowtarzalny styl. Konkuruj z innymi w 3 trybach gry wieloosobowej: Big Heat Battle, Mistrzostwa i Walka o przetrwanie.