Super Time Force
Super Time Force to pełna akcji platformówka z podróżami w czasie w tle! Swobodna kontrola nad czasem pozwoli ci uzyskać przewagę na polu bitwy! Cofnij się w czasie, wybierając dowolny moment powrotu do akcji i połącz siły ze swoimi alter-ego z przeszłości w wyjątkowym trybie współpracy dla jednego gracza! Zagraj aż 16 różnymi postaciami, walcząc w 6 różnych okresach, rozciągających się od zamierzchłych czasów aż do odległej przyszłości.