Super Bomberman R Online
Zrzucaj bomby i zbieraj doładowania, aby oczyścić sobie drogę w grze SUPER BOMBERMAN R ONLINE! W tej wybuchowej bitwie o przetrwanie możesz zmierzyć się nawet z 64 graczami z całego świata! Walcz do końca i pokonaj wszystkich innych graczy, aby zostać BOMBEREM NUMER JEDEN! BEZPŁATNA GRA ONLINE – BITWA GENERALNA Powrót do klasycznej gry Bomberman, gdzie oryginalny format bitwy o przetrwanie zostaje rozszerzony do 64 graczy online! KONFIGUROWALNY CHAOS Stylowo rozbłyśnij nowymi strojami i bombowymi skórkami z wybuchającym popcornem lub wypróbuj najnowsze dodatki do głowy, aby dostosować swój wygląd! ZBIERAJ DOŁADOWANIA Zbieraj szybko doładowania, od niezbędnych rękawic bokserskich po kultowe zwierzęta Louie, aby z impetem wykopać znajomych!