Super Animal Royale Starter Pack Season 10
Zestaw startowy zawiera 1 gatunek Super Animal, 2 przedmioty kosmetyczne oraz świetną promocję na bilety S.A.W.: - 500 biletów S.A.W. + 100 bonusowych biletów S.A.W., co łącznie daje ich 600 (waluta premium, wykorzystywana do zakupu Super Animal Passes oraz przedmiotów kosmetycznych typu Premium ze sklepu S.A.W.) - Wróżkowy czaszkot - Wróżkowa zbroja - Wróżkowy miecz Nowe gatunki zwierząt i przedmioty kosmetyczne nie dają przewagi w grze. Dostępność Zestawu startowego do Sezonu 10 kończy się wraz z końcem Sezonu 10 Super Animal Royale.