Sundered to dynamiczna, cechująca się ręcznie rysowaną oprawą graficzną gra typu metroidvania, w której gracz musi oprzeć się pradawnym mocom lub je przyjąć. Staw czoła hordom przerażających wrogów w nieustannie zmieniającym się świecie zainspirowanym twórczością H.P. Lovecrafta. Sundered to pełen wyzwań, niepowtarzalny tytuł autorstwa twórców Jotun, teraz z lokalnym trybem współpracy! Grasz Eshe, tułającym się po zniszczonym świecie wędrownikiem, który utyka w stale zmieniających się jaskiniach wypełnionych przeraźliwymi wrogami. Ujarzmij moc skorumpowanych artefaktów, aby pokonać ogromne bossy, zatracając przy tym człowieczeństwo. Opieraj się lub przyjmij moc. Sundered: Edycja Eldritch zawiera aktualizację Magnat gongu, która dodaje lokalny tryb współpracy dla maksymalnie 4 graczy, a także nowe obszary i dynamiczne bitwy z nowym bossem Magnat gongu!