Sudocats
Koty to wspaniałe stworzenia. Ale pamiętaj, że muszą się najpierw dobrze ze sobą zapoznać. Przemyśl więc sprawę i poznawaj je ze sobą w odpowiedniej kolejności, aby nie rozpętał się koci konflikt! Odpręż się, grając w Sudoku, a w międzyczasie naucz się, jak należy zapoznawać ze sobą koty! Jeśli posiadasz kota i zamierzasz przygarnąć kolejnego (lub kilka kolejnych), musisz stopniowo je ze sobą zapoznawać. Sudocats ci w tym pomoże! Cechy: – Odprężająca gra. – Klasyczne sudoku plus koty. – Układanki 4x4, 6x6 i 9x9. – Możliwe do dostosowania tło i siatka. – Możesz w każdej chwili zmieniać koty i ich liczbę.