Klabater Strategiczne
Kaiju Wars: Wykryto aktywność sejsmiczną! Kaiju zbliżają się do miasta! Rozmieść odrzutowce i czołgi w turowej grze strategicznej 2D. Wciel się w rolę burmistrza miasta Floatio, który ma za zadanie odeprzeć przytłaczającą siłę ataku Kaiju za pomocą (beznadziejnie) zdeklasowanego wojska. Broń swojego miasta, gdy pięć unikalnych i niszczycielskich Kaiju rośnie w siłę z każdym atakiem. Niestety, nie można ich zabić, ale można je spowolnić i zmusić do wycofania się... na razie. Strategic Mind: Fight for Dominance: Możesz poprowadzić niemieckie siły zbrojne, pokonując niewyobrażalne przeciwności losu i odnosząc ostateczne słodko-gorzkie zwycięstwo w Europie. Blitzkrieg jest drogą! lub Poprowadź siły zbrojne ZSRR do światowej rewolucji komunistycznej. Za Stalina! Za Ojczyznę! Gra zawiera wiele historycznych operacji i wydarzeń, ale także wiele momentów z historii alternatywnej. Została stworzona z wielką starannością i dbałością o szczegóły historyczne przez zespół, który pasjonuje się historią II wojny światowej. Oglądając filmiki przed i po każdej operacji można niemal poczuć się uczestnikiem rozgrywających się epokowych wydarzeń. Co więcej, liczne cele główne i poboczne pozwalają szczegółowo zbadać każdą bitwę. Rozgrywka jest oparta na fabule i zawiera wiele historycznych postaci.