Strategic Mind: Fight for Dominance
Możesz poprowadzić niemieckie siły zbrojne, pokonując niewyobrażalne przeciwności losu i odnosząc ostateczne słodko-gorzkie zwycięstwo w Europie. Blitzkrieg jest drogą! lub Poprowadź siły zbrojne ZSRR do światowej rewolucji komunistycznej. Za Stalina! Za Ojczyznę! Gra zawiera wiele historycznych operacji i wydarzeń, ale także wiele momentów z historii alternatywnej. Została stworzona z wielką starannością i dbałością o szczegóły historyczne przez zespół, który pasjonuje się historią II wojny światowej. Oglądając filmiki przed i po każdej operacji można niemal poczuć się uczestnikiem rozgrywających się epokowych wydarzeń. Co więcej, liczne cele główne i poboczne pozwalają szczegółowo zbadać każdą bitwę. Rozgrywka jest oparta na fabule i zawiera wiele historycznych postaci. Kluczowe cechy: - Dowodzenie siłami lądowymi, powietrznymi i morskimi z naciskiem na bitwy lądowe. - Ciesz się nowoczesną grafiką 3D dzięki silnikowi UE4 ze szczegółowymi modelami wszystkich jednostek, cyklem dnia i nocy oraz efektami pogodowymi. - Ulepszaj i dostosowuj swoje oddziały, podnosząc ich poziom i wybierając umiejętności, które najlepiej pasują do twojej strategii. - Zapewnij swoim żołnierzom dodatkowe wyposażenie dla każdej operacji zgodnie ze swoją strategią i teatrem wojennym. - Zdobądź szereg nagród w trakcie gry i uzyskaj dostęp do unikalnych umiejętności sztabu, których możesz się nauczyć, aby zwiększyć wydajność i synergię swoich oddziałów. - Zdobywaj różne nowe jednostki z 10 różnych klas. Wszystkie jednostki i wyposażenie są dostępne w historycznie dokładnych okresach. - Zdobywaj trofea i wykorzystuj najbardziej zaawansowane jednostki przeciwnika w przyszłych bitwach. - Odkryj różne "co by było gdyby", aby zobaczyć, co mogłoby się stać, gdyby radzieckie siły zbrojne kontynuowały walkę o światową rewolucję komunistyczną lub co mogłoby się stać, gdyby niemieckie siły zbrojne odniosły jeszcze większy sukces w walce o dominację nad kontynentem europejskim. - Zanurz się w historii, oglądając ponad 60 minut filmów i słuchając dialogów w akcji z pełnym głosem.