Stellaris: Starter Edition
Wyrusz w galaktyczną podróż dzięki pakietowi Stellaris: Starter Edition Obierz kurs na gwiazdy i rozpocznij podróż w nieznane! Pakiet Stellaris: Starter Edition powstał, aby ułatwić Ci pierwsze kroki we wszechświecie Stellaris i zapewnić narzędzia do eksploracji, ekspansji i podboju podczas budowania międzygalaktycznego imperium. Niezależnie od tego, czy zależy Ci na spokojnej eksploracji, czy galaktycznej dominacji, ten pakiet zapewni Ci najlepsze dodatki do pobrania, które sprawią, że odniesiesz sukces między gwiazdami. Zawartość: Stellaris: Utopia Uwolnij pełny potencjał imperium dzięki temu rozszerzeniu, które skupia się na ewolucji społeczeństwa. Niezależnie od tego, czy budujesz superkonstrukcje, czy wkraczasz na wyższy poziom świadomości, Utopia pomoże Ci w tworzeniu świetlanej przyszłości. - Kontroluj umysł zbiorowy, który działa, jak jedna jednostka - Zbuduj wysokie superkonstrukcje, które odmienią wygląd galaktyki - Wstąp na drogę rozwoju: Biologiczna biegłość, Cybernetyczne rozszerzenie, Syntetyczna ewolucja lub Psioniczne przebudzenie - Wspieraj harmonię lub kontroluj rozwój swojego imperium Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Przejmij dowództwo nad Imperium Maszyn i odmień galaktykę zgodnie ze swoim planem. Czy poprowadzisz swoje mechaniczne stworzenia do pokojowego współistnienia, czy też powstanie syntetycznego życia będzie oznaczać koniec dla żywych organizmów? - Graj z wykorzystaniem Imperium Maszyn dzięki unikatowej mechanice rozgrywki - Poznaj wciągającą historię syntetycznego powstania - Odkryj nowe wydarzenia i wyzwania dostosowane do rozwoju sztucznej inteligencji Pakiet Stellaris: Starter Edition to przepustka do wszechświata pełnego nieskończonych możliwości. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym graczem, czy doświadczonym strategiem, te rozszerzenia pomogą Ci poruszać się po kosmosie, rozwijać swoje imperium, a być może nawet podbić galaktykę.