Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Two
Odkryj grę Stellaris w całej jej krasie dzięki rewolucjonizującym rozgrywkę funkcjom w pakiecie Expansion Pass Two. W jego skład wchodzą rozszerzenie „Apocalypse”, pakiet fabularny Synthetic Dawn Story Pack oraz pakiet Humanoids Species Pack. Zyskaj więcej możliwości rozbudowy twojego kosmicznego imperium i podboju gwiazd. Zawartość: Rozszerzenie „Apocalypse” – jeden z największych dodatków w historii gry Stellaris, który odmienia przebieg konfliktów wojennych za sprawą broni-planetobójcy „Kolosa”, okrętów kosmicznych „Tytan” i orbitalnej infrastruktury obronnej. Jakby tego było mało, są jeszcze maruderzy – kosmiczni piraci, którzy za odpowiednią cenę wesprą cię w walce lub ruszą przeciw tobie. Synthetic Dawn Story Pack – pakiet fabularny wprowadzający imperium maszyn. Zagraj frakcją złożoną wyłącznie z robotów. Sekwencje wydarzeń prezentują minione dzieje cywilizacji syntetyków lub wzrost potęgi SI w skali całej galaktyki. Humanoids Species Pack – pakiet oferujący nowe opcje kosmetyczne dla najpopularniejszego fenotypu, czyli humanoidów. Zawiera on m.in. nowe portrety, fryzury, muzykę i nową klasę statku istot humanoidalnych.