Stellaris: New Player Edition
Wyrusz w międzygwiezdną podróż z pakietem Stellaris: New Player Edition zaprojektowanym specjalnie z myślą o osobach, które dopiero zaczynają wędrować po hiperliniach wiodących do nieznanych układów planetarnych. Ten zestaw zawiera wybrane dodatki DLC, które pomogą Ci spełnić marzenia o galaktycznych podbojach. Zawartość pakietu Stellaris New Player Edition: Stellaris Wielka gra strategiczna science-fiction, w której odkryjesz nowe światy, spotkasz nieznane istoty i stawisz czoła wyzwaniom międzygalaktycznej kolonizacji, dyplomacji i wojny oraz licznym niebezpieczeństwom i kryzysom. Stellaris: Utopia Rozszerzenie przygotowane z myślą o tych, którzy wierzą, że ludzkość może aspirować do wyższych celów, a oświecone społeczeństwa powinny kroczyć drogą wiodącą ku świetlanej przyszłości. Stellaris: Galactic Paragons Rozszerzenie dla graczy, którzy rozumieją, że galaktycznym imperium powinni zarządzać świetni przywódcy, skorzy poprowadzić swój lud do gwiazd.