Expansion Pass Five zawiera: Nemesis: Sięgnij po rozszerzenie do gry i zadecyduj o losie galaktyki. Nemesis wzbogaca rozgrywkę o metody wywiadowcze i oferuje karierę opiekuna galaktycznego zmagającego się z zagrożeniem w końcowej fazie gry (możesz też obrać ścieżkę Zmory i STAĆ SIĘ tym zagrożeniem) i oddaje do rąk graczy najpotężniejsze narzędzia w historii Stellaris. Aquatics: Przekonaj się, jak wygląda życie morskiej cywilizacji i pożegluj ku odległym zakątkom galaktyki w dodatku Aquatics Species Pack! Overlord: Sięgnij po to rozszerzenie do gry i wprowadź swoje imperium na nowy poziom. Stań na czele całej galaktyki potencjalnych poddanych i poprawdź ich ku chwale – lub zduś ich opór. Nowe mechanizmy rozgrywki zapewniają wiele sposobów na specjalizację ról lenników imperium oraz umożliwiają zapanowanie nad nowymi planetami i poddanymi, a nowe, olśniewające superkonstrukcje sprawią, że twoje wpływy będą sięgać jeszcze dalej.