W bezgranicznych przestworach galaktyki żywioły stale podlegają przemianom. Cosmic Storms to rozszerzenie mechaniki do gry Stellaris, w którym niebo elektryzuje się ośmioma nowymi typami burz, symbolizującymi zagrożenie i obietnicę. Od burzy z piorunami — ujarzmiającej moc błyskawic, po budzącą grozę burzę Ogniwa — galaktyczną nawałnicę o niespotykanych rozmiarach: te naturalne zjawiska rzucają Ci wyzwanie. Dokonuj rozważnych wyborów, aby bezpiecznie rządzić imperium i czerpać zyski mimo otaczającego chaosu. Wyrusz na przygodę z Łowcami burz, odkryj tajemnice dwóch nowych prekursorów albo zmierz się z burzami dzięki ustrojom Astrometeorologia i Burzowe Poświęcenie. Poczuj majestat i groźbę tych kosmicznych sił dzięki przepięknej grafice i immersyjnemu dźwiękowi. Nawiguj w trakcie burzy, okiełznaj jej moc lub ukształtuj przeznaczenie imperium. Nadchodzi burza. Przygotuj się! ELEMENTY: - 8 nowych dynamicznych typów burz. - Nowe pochodzenie: Łowcy burz. - 3 nowe ustroje. - Tryb mapy „Prognoza pogody”. - Nowe technologie, uchwały i edykty zaprojektowane w celu usprawnienia strategicznej rozgrywki.