Stellaris: Season 08 obejmuje: Odblokowanie w 1. dzień: portret gatunkowy Rick The Cube Wyjątkowy portret dla twojego gatunku – graj jako najbardziej enigmatyczny gatunek w galaktyce. Jak każdy portret gatunkowy Stellaris, zawiera on trzy różne warianty (fenotypy) i niestandardowe animacje. Gracze będą mogli wybrać ten portret z poziomu skórki tworzenia imperium przed rozpoczęciem nowej sesji gry. Zawartość dostępna natychmiastowo wyłącznie przy zakupie przepustki Expansion Pass. Stellaris: The Machine Age Realizuj cyberpunkowe fantazje o technologicznej augmentacji i cyfryzacji świadomości poprzez zwiększanie możliwości, jakie w grze otwierają przed tobą cybernetyka i wniebowstąpienie syntetyków. Zmierz się z moralnymi i społecznymi wyzwaniami, jakie obcowanie z maszynami stawia przed twoim kosmicznym imperium, i pokonaj nowe zagrożenie rzucające cień na galaktykę... lub spraw, aby twoje imperium stało się tym zagrożeniem, przedzierając się przez czasoprzestrzeń i kształtując rzeczywistość według własnego widzimisię. Stellaris: Cosmic Storms (data premiery: drugi kwartał 2026 r.) W galaktyce zaobserwowano nowe zjawisko – przetaczające się przez układ burze. Przyszykuj imperium do stawienia czoła temu nowemu zagrożeniu i wykorzystaj możliwości, które otwierają się, gdy przeciwnicy zostają osłabieni. Pakiet fabularny Stellaris: The Grand Archive (data premiery: drugi kwartał 2026 r.) Galaktyka jest wielka i pełna tajemnic. Twoim zadaniem jest przechowywanie wszystkich unikatowych form życia, które napotkasz podczas swojej przygody. Zbuduj nową superkonstrukcję i zbieraj okazy, na które natkniesz się podczas kosmicznych wędrówek!