Jako jeden ze stalowych szczurów dokonuj dzieła zniszczenia w starciu z hordami wrogów – wybieraj między 4 wyjątkowymi bohaterami i korzystaj z potężnego ziejącego ogniem i wyposażonego w piłę tarczową motocykla. „Steel Rats” łączy w nowatorski sposób różne rodzaje rozgrywki: kaskaderskie popisy w 2,5D, wyścigowe emocje, platformówkową precyzję i szaleńcze walki pojazdów. Twój motocykl to broń w zmaganiach z obcym najeźdźcą – hordą wrogo nastawionych złombotów. Walcz w zwarciu i popisuj się zabójczą strzelecką precyzją, używając wariackiego arsenału: pił tarczowych na kołach, wyrzutni harpunów i miotających ogień rur wydechowych. Do perfekcji opanuj sterowanie motocyklem – stworzonym w oparciu o realistyczny system fizyki – by wykonywać sztuczki kaskaderskie i walczyć ze złombotami. Korzystaj z otoczenia: wjeżdżaj na ściany, odbijaj się od budynków i niszcz wroga z powietrza. Odkryj sekrety Coastal City i tajemnicę stojącą za inwazją złombotów.