SteamWorld Build Deluxe Edition
Oto kompletne wydanie SteamWorld Build. W edycji deluxe znajdziesz wszystko, czego możesz potrzebować, aby w pełni cieszyć się grą. Ten zestaw zawiera: SteamWorld Build, grę polegającą na budowie miasta i obronie podziemi. Wbij łopatę na nowych rubieżach planety, która właśnie umiera! Powiększaj swoją osadę i kop coraz głębiej, aby odnaleźć zaginioną technologię podróży kosmicznych, zapewniając przy okazji swoim mieszkańcom niezbędną do życia wodę, paliwo i wszelkie inne wygody! Czy masz w sobie dość odwagi, by dotrzeć do ostatecznej granicy? SteamWorld Build Mechanized DLC wprowadza do gry mecha – twojego nowego najlepszego przyjaciela! Odkrywaj nowe kopalnie, zarządzaj nimi i rozwiązuj kolejne łamigłówki z pomocą swojego dużego kumpla. Nie zapomnij też o budowie umocnień – pomogą ci pokonać wrogów z głębin!