Startowy pakiet kredytów „Marvel’s Avengers”
W dniu 31 marca 2023 r. przestaną funkcjonować kredyty. 31 marca 2023 r. targ Marvel’s Avengers przestanie działać, a wszystkie niewydane kredyty zostaną zamienione na zasoby w grze. 500 kredytów + przedmioty kosmetyczne do zrealizowania w „Marvel’s Avengers”.* Wyzwól swoją moc dzięki 500 kredytom do wydania na klasyczne stroje, emotki i wiele innych rzeczy inspirowanych komiksami Marvela, a także trzem przedmiotom kosmetycznym obejmującym strój „Wojownik Pustkowi” Hawkeye’a, emotką „Rykoszet” Hawkeye’a oraz tabliczką z imieniem Hawkeye 025. W przyszłości, w której superbohaterowie zostają wyjęci spod prawa, musisz zebrać na nowo, odbudować i stworzyć własną drużynę Avengersów, by powstrzymać AIM. Następnie będziesz bronić Ziemi przed stopniowo narastającymi zagrożeniami. Więcej informacji na stronie playavengers.com. *Z tej oferty można skorzystać tylko jeden raz.