Startowy pakiet Czarnej Pantery do „Marvel’s Avengers”
W dniu 31 marca 2023 r. przestaną funkcjonować kredyty. 31 marca 2023 r. targ Marvel’s Avengers przestanie działać, a wszystkie niewydane kredyty zostaną zamienione na zasoby w grze. 500 kredytów i przedmioty kosmetyczne do zrealizowania w „Marvel’s Avengers”.* Wyzwól swoją moc dzięki 500 kredytom do wydania na klasyczne stroje, emotki i wiele innych rzeczy inspirowanych komiksami Marvela, a także trzem przedmiotom kosmetycznym dla Czarnej Pantery obejmującym strój „Nieustraszony”, emotkę „Niech żyje Wakanda” oraz tabliczkę z imieniem Czarnej Pantery 042. W przyszłości, w której superbohaterowie zostają wyjęci spod prawa, musisz zebrać na nowo, odbudować i stworzyć własną drużynę Avengersów, by powstrzymać AIM. Następnie będziesz bronić Ziemi przed stopniowo narastającymi zagrożeniami. Więcej informacji na stronie playavengers.com. * Z tej oferty można skorzystać tylko jeden raz.