Starpoint Gemini 2: Titans
STARPOINT GEMINI 2 DLC W galaktyce Gemini trwa wyścig zbrojeń. Trzy największe frakcje rywalizują ze sobą w produkcji nowej broni masowej zagłady - ogromnych statków klasy Titan. Demokratyczna Korkyra produkuje statek klasy Titan w oparciu o najnowszą technologię obronną z najwytrzymalszymi osłonami, jakie kiedykolwiek były widziane w galaktyce Gemini. Baronowie Baeldoru zjednoczyli się w dążeniu do jak najszybszego wyprodukowania kosmicznego giganta, który może wymierzyć silne uderzenie. Konsorcjum Nyxian mądrze wykorzystało swoich sojuszników i bogactwa materialne i ma możliwość szybko włączyć się do wyścigu o statek klasy Titan oparty na projekcie Cesarski Lewiatan. Przyłączcie się do jednej z rywalizujących ze sobą stron i przeważcie szalę zwycięstwa na jej stronę. Witajcie w projekcie Titan. Starpoint Gemini: Titans to uzupełnienie już istniejących historii, w którym gracze będą mogli kontynuować grę, zaczynając w momencie, w którym ją zakończyli.