Starpoint Gemini 2 Gold Pack
STARPOINT GEMINI 2 GOLD PACK Pakiet składa się ze Starpoint Gemini 2 i wszystkich historii towarzyszących: Secrets of Aethera, Titans i ogromnego Origins! STARPOINT GEMINI 2: Wydawajcie rozkazy na własnym statku kosmicznym i podróżujcie przez galaktykę w trójwymiarowym (3D) taktycznym symulatorze przestrzeni z głębią charakterystyczną dla gier z odgrywaniem ról! Kosmos nigdy nie wyglądał tak atrakcyjnie - ale obrazy mogą być mylące... Minęły dwa lata od zakończenia drugiej wojny w galaktyce Gemini, a rozwiązanie sytuacji w zniszczonym przez wojnę systemie jest tak odległe jak nigdy dotąd. SECRETS OF AETHERA (DLC): Prócz tzw. Duchów i nielicznych śmiałych handlowców nikt więcej nie podróżuje przez mgławicę Aetherę. Standardowe osłony są po prostu za słabe, by poradzić sobie z silnymi zakłóceniami. Jednakże całkiem niedawno pojawiły się raporty, wg których pozostaje aktywna Stacja Kepler, zlokalizowana właśnie w mgławicy Aethera. Na Aetherę wysłano kilka ekspedycji, które miały to potwierdzić, ale żadnej z nich nie udało się wrócić... TITANS (DLC): W galaktyce Gemini trwa wyścig zbrojeń. Trzy największe frakcje rywalizują ze sobą w produkcji nowej broni masowej zagłady - ogromnych statków klasy Titan. Demokratyczna Korkyra produkuje statek klasy Titan w oparciu o najnowszą technologię obronną z najwytrzymalszymi osłonami, jakie kiedykolwiek były widziane w galaktyce Gemini. Baronowie Baeldoru zjednoczyli się w dążeniu do jak najszybszego wyprodukowania kosmicznego giganta, który może wymierzyć silne uderzenie. Konsorcjum Nyxian mądrze wykorzystało swoich sojuszników i bogactwa materialne i ma możliwość szybko włączyć się do wyścigu o statek klasy Titan oparty na projekcie Cesarski Lewiatan. ORIGINS (DLC): Zagrajcie w grę z treścią – oryginalne gry Starpoint Gemini, znów wymyślone jako DLC dla Starpoint Gemini 2!