Star Wars – zestaw skórek klasycznych
Dawno, dawno temu, w pewnej odległej galaktyce… Zestaw skórek z klasycznej trylogii Star Wars zawiera wybór ponad 50 bohaterów, czarnych charakterów i innych postaci z galaktycznej wojny domowej. Wybierz sobie prostego Jawę albo potężnego Dartha Vadera i graj w Minecrafta jako ulubiona postać z Gwiezdnych Wojen od IV do VI.