Star Trek Online: Pakiet „House Reborn Verdant Pack”
Stawiając czoła wrogom z wielu pokoleń Imperium Klingońskiego, musisz być przygotowany na wszystko! Zdobądź za darmo ten ekskluzywny pakiet „House Reborn Verdant Pack”, który zapewni Ci jedną potężną broń i żeton ulepszenia statku. Zestaw ten może być odebrany tylko raz na konto. 1 broń naziemna „Verdant Zhat Vash Pistolet” 1 eksperymentalny żeton ulepszenia statku (T6-X)