S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Enhanced Edition
Wróćmy tam, gdzie wszystko się zaczęło. Przygotuj się na powrót trylogii S.T.A.L.K.E.R., czyli jednej z najbardziej przełomowych surwiwalowych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby w historii. Gra została odświeżona i ulepszona, dzięki czemu stanie się obowiązkową pozycją dla nowego pokolenia. Gra S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to prolog Legends of the Zone Trilogy. Wciel się w Szramę, czyli doświadczonego najemnika, który w jakiś sposób jest w stanie przetrwać śmiercionośne Emisje i ma bezpośredni wpływ na równowagę Wojny Frakcji. Dotrzyj do elektrowni nuklearnej w Czarnobylu, przedzierając się przez promieniowanie, anomalie, wrogów, mutanty i pełną konfliktów Zonę. WOJNY FRAKCJI Aktywność anomalii sięgnęła niespotykanych dotąd poziomów, przez co Zona stała się tak niestabilna, że aż drży. Ostrożnie wybierz swoją ścieżkę i współpracuj ze wszystkimi jak prawdziwy najemnik, aby bezpośrednio wpływać na niepewną równowagę sił. NIEPRZETARTE SZLAKI Zapuść się w nieznane tereny, odkrywając zaginione terytoria i tajemnice Bagien, Limańska i Czerwonego Lasu. Wykorzystaj swój arsenał z nowym uzbrojeniem i zaawansowanym systemem ulepszenia wyposażenia oraz innowacyjną mechaniką polowania na artefakty. ODKRYJ TAJEMNICE PRZESZŁOŚCI Poznaj największe tajemnice powiązane bezpośrednio z oryginalnym „Cieniem Czarnobyla”. Zobacz na własne oczy wydarzenia, które podłożyły fundament pod to, co wydarzyło się później, poznaj kultowe postacie i odkryj legendarne miejsca w ich dawnej postaci. Udanych łowów, stalkerze.