GSC Game WorldStrzelanki
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to trudna, przygodowa strzelanka z elementami przetrwania, osadzona w mrocznym, otwartym świecie sci-fi. Szukaj wyposażenia i zasobów, poluj na cuda i podejmuj ciężkie decyzje, by przeżyć i utorować sobie własną ścieżkę przez czarnobylską strefę anomalną. Edycja Ultimate zapewnia wszystkie dodatki z Edycji Deluxe, w tym broń, zestawy pancerza, dodatkową misję poboczną oraz związane z nią wyjątkowe wyposażenie. Dodatki Edycji Ultimate: Broń: - Modyfikacja rewolweru Rhino – „Model Competitor” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Pistolet maszynowy Viper „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja karabinu szturmowego Fora-221 – „Kołysanka” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja strzelby gładkolufowej D12 – „Margach D12MT” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) Kombinezony: - Egzoszkielet Straży „PSZ-21W Szturm” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) Przepustka sezonowa zapewniająca 2 dodatkowe rozszerzenia oraz wszystkie przyszłe DLC. Oryginalny album i ścieżka dźwiękowa.