Squad Killer
Wytycz własną drogę przebijająć się przez kolejne wyzwania w dwukolorowym stylu retro! Wracając do przystępnych i wciągających wyzwań 8-bitowych klasyków, Squad Killer przenosi Cię w świat klasycznych automatów do gier, uzupełniając doświadczenie o nowe rozwiązania. Do dwukolorowej pikselowej grafiki dodano niezbędne detale, opcje personalizacji i precyzję rozgrywki wykraczające poza formę klasycznej inspiracji. Zmieniaj paletę barw, wybieraj pomiędzy licznymi trybami gry, nabywaj ulepszenia i pokonuj kolejne losowo wybierane etapy przy każdym podejściu! Cel gry jest prosty – pozbywaj się wszystkich przeciwników z odwiedzanych lokacji, zdobywaj klucze i przechodź do kolejnych etapów. Jednak zwycięstwo nie jest takie pewne, jako że nowe rodzaje przeciwników tylko czekają, aby udaremnić twoje starania, a co pięć poziomów czeka Cię walka z bossem. Walcz lub giń! Szybko i taktycznie pokonuj każdego z nich, aby otrzymać monety, za które kupisz ulepszenia by przeciągnąć szalę zwycięstwa na twoją stronę.