Spuścizna Proroka
Zawiera strój „Nieśmiertelny Strażnik”, który zmniejsza obrażenia od ognia greckiego, sztylet „Bolesna Prawda” oraz pakiet kart, w tym przynajmniej dwie rzadkie i trzy inne karty o większym prawdopodobieństwie wylosowania rzadkich.