SPLITGATE: Arena Reloaded
Bez frakcji. Bez umiejętności. Bez limitów. SPLITGATE: Arena Reloaded łączy to, co najlepsze ze Splitgate 1 i 2, przywracając klasyczne wrażenia z areny strzeleckiej. Graj za darmo już teraz. Arena powraca: Wskocz do szybkich meczów z konfigurowalnymi zestawami lub sprawdź się w Klasycznej Arenie z równym startem. Walcz w ulubionych trybach fanów, takich jak Team Deathmatch, Król Wzgórza i Dominacja, lub baw się w trybach imprezowych, takich jak Gun Game i Shotty Snipers. Rywalizuj o wzmocnienia na arenie, aby zdobyć tymczasowe przewagi i odwrócić losy bitwy. Zdobywaj i rozwijaj się: Zdobywaj nagrody z każdym meczem, podnosząc poziom swojej Kariery, odblokowując broń i kosmetyki oraz udowadniając swoją wartość na rankingach. Każda broń ma swoją własną ścieżkę rozwoju z unikalnymi kamuflażami do pokazania mistrzostwa. Wspiń się od Nowicjusza do Prime przez ponad 1000 poziomów, aby udowodnić, że jesteś mistrzem areny. Nowe mapy, broń i więcej: Doświadcz 20 różnorodnych aren, w tym 5 nowych i zremasterowanych. Walcz na pokładzie poruszającego się lądowego crawlera na Hammerhead, nawiguj przez masywny kompleks irygacyjny Terra13 lub dominuj na klasycznych mapach, takich jak Oasis i Abyss. Dostosuj swój zestaw 18 różnymi brońmi podstawowymi i 9 unikalnymi brońmi wtórnymi lub podnieś Broń Potężną, aby zdominować arenę. Portal z celem: Wykorzystaj portale, aby przechytrzyć przeciwników w sposób, którego żaden inny shooter nie może dorównać. Atakuj z niemożliwych kątów, uciekaj przed pewną śmiercią lub blokuj kluczowe pozycje za pomocą przeciążania Portal. Oczyszczaj wrogie portale granatami EMP i zdobywaj terytorium dla swojej drużyny.