Splasher
"Splasherzy znajdują się w wielkim niebezpieczeństwie! Spokojni pracownicy Inkorpu są prowadzeni na śmierć przez diabolicznego szefa fabryki, chciwego Le Docteura. Do walki o to, co słuszne, stanie młody bohater. Uzbrojony w działko rozpryskowe przypuści atak, aby ocalić Splasherów i stawić czoła dyktatorowi. Jego ogromne działko farbowe, obdarzające go kolorowymi supermocami, umożliwi mu przywieranie do ścian i dachów, odbijanie się wyżej, a nawet oszukiwanie przeciwników. Aby pomóc mu w odniesieniu zwycięstwa w jego szlachetnej misji i położeniu kresu szaleństwu, przyjdzie ci poddać próbie swoje umiejętności i refleks. Splasher to platformówka 2D z unikalną, arcadową rozgrywką, oferującą wyzwania dla zręczności, szybkość i refleksu gracza. Splasher to najnowszy projekt Romaina Claude'a, byłego projektanta gier i poziomów w Ubisofcie (Rayman Origins i Rayman Legends). Stworzył niewielki, utalentowany zespół, w skład którego wchodzą dyrektor artystyczny Richard Vatinel vel Gromy oraz kompozytor i inżynier dźwięku Aymeric Schwartz (Absolver, Rayman Origins i Valiant Hearts). W powstaniu gry uczestniczyli również słynni speedrunnerzy."