Spinal
Antyczny wojownik, przebudzony po stuleciach, poszukuje reliktu mającego moc wyzwolenia. Postać gracza w Killer Instinct. UWAGA: Postać Spinala jest zawarta w dodatkach Combo Breaker i Ultra Edition.