Soulstone Survivors Supporter Pack
Otchłań szepcze… Posłuchacie jej, łowcy otchłani? Pakiet spaczonych skórek przekształci wszystkich 22 łowców otchłani w ich mroczne odpowiedniki – wynaturzone postacie zrodzone z otchłani. Ci, którzy kiedyś bronili porządku, teraz uosabiają rzeczywistość ogarniętą przez chaos. Pakiet zawiera wspaniałe nowe przedmioty kosmetyczne dla każdego łowcy otchłani z gry Soulstone Survivors. Nieważne, czy polujesz już od dawna, czy ruszasz do walki po raz pierwszy – rzuć się w otchłań w świetnym stylu i pokaż swoją siłę na każdym kroku. Zawiera 22 spaczone skórki. Tylko przedmioty kosmetyczne, które nie mają wpływu na rozgrywkę.