SOULCALIBUR VI
Przedstawiamy najnowszą odsłonę serii SOULCALIBUR! Poznaj zupełnie nowy system walki i najpiękniejszą grafikę, jaką widział gatunek bijatyk opartych o broń! ■Zupełnie nowa mechanika walki! Reversal Edge: Zablokuj atak rywala i skontruj go! Połączenie ofensywy i defensywy. Soul Charge: Ciesz się tymczasowym wzmocnieniem i odwróć losy pojedynku. Uwolnij dodatkowe ataki w tym stanie! Korzystaj z zabójczych trafień, aby zadawać ogromne obrażenia serii i pokonać budzących grozę rywali! ■Pełny wybór trybów dla jednego gracza! FABUŁA: Akcja gry toczy się w XVI wieku, a ty możesz ponownie przeżyć wydarzenia z pierwszej gry z serii SOULCALIBUR w trybie Soul Chronicle. ■ Duża różnorodność trybów gry! Zmierz się z graczami z całego świata w trybie Online! Stwórz własną postać w trybie Creation! ■Gościnne występy Geralt z serii Wiedźmin produkcji CD Projekt Red dołącza do walki!