SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
Zakup tego dodatku odblokowuje Haohmaru jako grywalną postać w podstawowej wersji gry SOULCALIBUR VI, a także dostęp do dodatkowego etapu „Gairyu Isle” oraz kolejnych elementów do użycia przy tworzeniu postaci, w tym stroju Nakoruru. Haohmaru z SAMURAI SHODOWN dołącza do walki w ramach DLC 9! Używaj takich ciosów, jak Power Slash z oryginalnej gry, aby osłabić przeciwnika, a następnie skorzystaj z jego najpotężniejszych ataków, aby go pokonać! Zawartość DLC: – Grywalna postać Haohmaru – Nowa muzyka w tle: „Tune of the Man – Dual Souls” – Nowy poziom: „Gairyu Isle” – Dodatkowe elementy do użycia przy tworzeniu postaci (w sumie 14) – Dodatkowe uzbrojenie (w sumie 7 sztuk) – Dodatkowe tytuły (w sumie 4) – Dodatkowe komentarze w trakcie walki (w sumie 6)