Soul Hackers 2
Wśród migoczących neonów napędzane postępem technologicznym komercyjne udogodnienia pochłaniają ludzi. Zanosi się na wojnę między Yatagarasu i Stowarzyszeniem Zjaw – piekielnymi przyzywaczami, którzy władają nieziemskimi mocami „demonów”. Istniejący w tajemniczym morzu ludzkich danych cyfrowy zbiorowy umysł przekształcił się w żywą istotę: Aion. Obserwując ludzkość z daleka, Aion stwierdza na podstawie obliczeń, że świat zostanie zniszczony w wyniku nieuniknionej katastrofy. Tworzy więc dwie agentki, które mają zapobiec kataklizmowi: Ringo i Figue. Razem agentki Aion muszą zbadać zwiastujący koniec świata efekt motyla i do niego nie dopuścić.