Sonic Mania
Zobacz hołd złożony przeszłości i przyszłości, grając w grę Sonic Mania, zupełnie nową przygodę Sonica z wyświetlaną we wspaniałych 60 klatkach na sekundę w oszałamiającym HD grafikę 2D w stylu retro. Do wyboru jest kilka postaci – możesz pędzić na złamanie karku jako Sonic, szybować jako Tails lub przebijać się przez potężne przeszkody, korzystając z brutalnej siły Knucklesa. Przeżyj ponownie przygody Sonica z przeszłości, odwiedzając wymyślone na nowo klasyczne lokalizacje i walcząc z nowymi bossami oraz podłą armią robotów Dra Eggmana. Ścieraj się z innymi graczami w trybie rywalizacyjnym lub zagraj ze znajomym w trybie kooperacji. Gra Sonic Mania została stworzona przez Christiana Whiteheada oraz firmy Headcannon i Pagoda WestGames we współpracą z Sonic Team. Witaj w Sonic Manii!