Encore DLC
Sonic Mania Encore DLC – zagraj na zaktualizowanych poziomach klasycznych w całkiem nowym trybie Encore. Mighty the Armadillo czy Ray the Flying Squirrel? Korzystaj z wyjątkowych umiejętności, wcielając się w jedną z dwóch nowych postaci, i rywalizuj z maksymalnie czwórką znajomych w trybie współzawodnictwa!