Sonic Frontiers – Wersja Digital Deluxe
Poznaj nowe oblicze Sonica! W najnowszej obłędnie szybkiej przygodzie Sonica spotkają się… różne światy. Poszukujący zaginionych Szmaragdów Chaosu Sonic rozbija się na starożytnej wyspie pełnej niezwykłych istot. Wbiegnij na nowe wyżyny i poczuj dreszcz szybkiej gry platformowej z otwartymi poziomami, pędząc przez pięć wielkich wysp Starfall Islands. Walcz z hordami potężnych wrogów, poznając zadziwiający świat pełen akcji, przygód i tajemnic. Skocz w wir przygody, opanuj moc Starożytnych i spróbuj powstrzymać nowych, tajemniczych wrogów. Odkryj nowy etap ewolucji gier z serii Sonic! Wersja Digital Deluxe zawiera skrzynię ze Skarbem Odkrywcy skrywającą przydatne przedmioty: pamiątki po Amy, zębatkę portalu, klucze do skarbca ze Szmaragdami Chaosu, dodatkowe rękawiczki i buty dla Sonica, a także cyfrowy album z grafikami oraz mini ścieżką dźwiękową zawierającą 25 utworów. Przy zamówieniu przedpremierowym Digital Deluxe z sierpnia 2022 należy w sekcji aplikacji wyszukać i pobrać produkt „Sonic Frontiers: Cyfrowy album z grafikami i mini ścieżką dźwiękową”. Przed rozpoczęciem nowej gry zainstaluj zawartość Skrzynia ze Skarbem Awanturnika i Skrzynia ze Skarbem Odkrywcy. Zawartość dodatkowa nie zostanie uwzględniona, jeśli zostanie zainstalowana po ukończeniu samouczka. Upewnij się, że przed instalacją zawartości zainstalowano najnowszą łatkę.